Tuesday, March 9, 2010 | | |




Gambar atas tu bukan serah wang ehsan yer!!!.....bukan jugak borang pindah masuk parti lain!!hahaha..jauh sekali la kalu nak kate aku jadi YB dan sebagainya.heheh..tu sebenarnya hari terakhir aku bergelar Yang Di Pertua Persatuan Mahasiswa Anak Terengganu. Majlis penyerahan tugas tu berlangsung pada 25hb februari 2010 di Auditorium siwa, Pusanika. So, paham-paham jer la, yang sebelah aku tu YDP baru, zaidi dari FSSK jurusan sains politik. hebat dia tu.hehehe...

So, aku disini mewakili semua exco dan MT PERMATA menyusun 20 jari kaki dan tangan memohon maaf atas segala kesilapan, kekurangan dan segalanya pada sume anak terengganu. Aku juga ingin memohon maaf andai ada tersilap kata, atau terkasar bahasa pada exco-exco,dan MT permata yang lepas.

Harapan aku semoga kepimpinan baru PERMATA mampu membawa PERMATA selari dengan persatuan-persatuan lain dan berusaha merencana sebaik dan sebanyak mungkin aktiviti yang bermanfaat untuk ahli-ahli PERMATA. Aku juga menyeru kepada semua ahli, agar memberikan komitmen anda kepada PERMATA agar kepimpinan baru menjadi lebih bersemangat dan bermotivasi untuk merencana aktiviti-aktiviti PERMATA.

" SINAR PERMATA MENUJU KEGEMILANGAN "


2 comments:

  1. Anonymous says:

    Slm nawat...

    Mcm kenal je fail kuning orr..hehe

  2. Anonymous says:

    t.ksh2..info y mnrik perhatianku..PETEH halim peteh!!!!

NOTIS

Harap maaf...Blog dalam proses baik pulih

ANAK SEDARA

ANAK SEDARA

  © Blogger template Spain by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP